torsdag 26 mars 2009

dag två på jobbet

idag ska jag tillbaka till erikslust för att fortsätta lära mig kassan. vilket inte är särskilt lätt vill jag påstå!! det är en himla massa saker att komma ihåg plus alla numren till frukt, grön, godis och så vidare... det är omöjligt. men ja, det lär man sig väl... hehe. sen är det en massa saker jag vill fråga också som hur det blir med anställningsbevis? lön? min kod till kassan? får jag betalt för tiderna jag är och lär mig nu? för ingen har sagt något... men sånt kommer väl. hoppas jag. jag har i alla fall redan fått två arbetstider under påskveckan. onsdag och torsdag ska jag jobba då. kommer bli så fruktansvärt stressigt med alla som ska handla inför påskhelgen... så länge jag kommer ihåg det gyllene budskapet "titta aldrig på kön" så ska det nog gå bra. haha... jag har i alla fall kollat upp hur mycket jag borde få i lön enligt handelsavtalet. så jag har något att gå efter.

nej nu måste jag ta på mig för jag måste hinna äta något innan jag börjar kl 16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar