måndag 15 juni 2009

telefon, sandaler och höga hattar

kom precis hem efter en liten runda på stan med mamma. gick till telenor och fixade så att det nu är mig telefonnummret står på och därför också mig räkningen kommer till... men fick ju under 26 grejen och ny telefon samtidigt så det blir nog skitbra ändå. haha. lämnade tillbaka min rumper jag köpte förra veckan på bikbok och köpte istället en svart i bomull på hm som va mycket mysigare. den riktiga anledningen till att jag åkte till stan var för att handla nya sandaler men neeeeej.... de jag ville ha var inte sköna på och det fanns inga andra son levde upp till mina (något höga) krav.

som vanligt när jag och mamma är i stan gick vi in på auktionskompaniets lokal o kollade läget och jag är kär!! spritt språngade kär! det fanns en lott som bestod av totalt 7 st gamla hattar. 4 höga varav tre hade tillhörande hattask och 3 plommonstopp. de var helt fantastiska kollade auktionen på internet och de ligger just nu på 1100 kr med en vecka kvar... så jag får se vad de ligger på nästa vecka och se om jag lägger ett bud hehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar