onsdag 25 november 2009

sjuuuuuk

jag förstår inte varför min kropp ska envisas med att bli sjuk hela tiden... it's not funny, i tell you!! men nu känns det iaf som att jag är på bättringsvägen!! vilket är skönt för jag vill hinna komma igång med yogan lagom tills att jag åker hem nästa vecka. haha gud vad jag älskar timeing asså!! skrev sista metalltentan igår... väldigt skönt att ha det avklarat!! one down and two to go liksom... två stenar kvar och två och en halv kemi inlämningsuppgifter. (måste fixa lite som blev fel i den där första uppgiften...) men snön faller ner iaf och inte lite heller. är lite orolig för om jag överhuvudtaget kommer komma in i stugan efter att jag varit borta en månad... oh well får väl ta det problemet när det kommer. nu ska jag städa lite sen blir det antagligen bastu och pubkväll. (vilket betyder sovdags tidigt för lilla elin)

1 kommentar:

  1. trist att vara sjuk vännen! När kommer du hem? ställ en skyffel hos någon kompis i närheten som kommer tillbaka före dig så kan du iallafall gräva dig in i stugan om inte annat ;) kram på dig!

    SvaraRadera