måndag 9 november 2009

vinterglädje

jag vet inte om det finns en sådan sak som vinderglädje men jag vet inte vad jag kan kalla det annars... idag borde inte vara en bra dag och jag mår lite dåligt för att jag mår så bra, men jag har varit på ett superbra humör idag. hoppat runt i snön, övervägt att kasta mig i den och åkt spark jättefort ner för en brant backe med knät fullt med matvaror. har dansat och sjungit i sliperiet tillsammans med helene och emilia och allt har bara varit så där bra.

i sliperiet har det innan inte gått så bra men nu har det nog släppt. i alla fall så blev min cabochon-slipade marmorbit riktigt bra även om jag nog måste ta lite till imorgon...

fick veta igår kväll att en av mina lärare från högstadet dog i lördags. han var en av de bästa lärare jag haft, så det känns väldigt tungt. det ska vara minnesstund ikväll på skolan och jag hade gärna varit där... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar